یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

خبر


خبر آریا صلاحی 

 

چه بلایی به سرم آمده است؟

از سرم، بوی عدَم می آید

نیستی، نیستی ام نزدیک است

از خودم، از تو بدم می آید

 

آوخ... انگار همین دیروز است

خاطرِ خواستنم، خواستنت

لحظه ی داشتنت در آغوش

بوسه ی عاشقی و... عطرِ تنت

 

تا ابد ماندن تو واجب بود

رفتی و بر تو حرامَم کردی

وای بر من، که تمامَم بودی

وای بر تو... که تمامم کردی

 

در صفِ دیدن تو، تا بودی

سر ایمان خودم، تا بودم

به تو و معجزه ی چشمانت

من مسلمان تر از اینها بودم

 

کاش میشد کمی عاقل باشم

دست از کودکی ام بردارم

خبر داغِ محافل شده ای

سوژه ی مردم لاکردارم

 

آنکه دیروز نظر داشت به تو

خبرش هست که دلخور شده است

همه از بوسه یمان می دانند

شهر از خاله زنک پر شده است

 

"این فلانی شده با او بوده"

"آن فلانی شده هم ناکار است"

چشم ها، مُرده ی این اغراق اند

گوش ها تشنه ی این اخبار است

 

جانِ من را به لبم آوردی

خرج کن کمتر از اینها از لب

حال، «او» من شده و «من» بعدی

دور باطل زده ای لامذهب!

 

چه بلایی به سرم آوردی

چه بلایی به سرم آوردم

چه بلایی به سرم آوردند

دوست دارم به خودم برگردم...


آریا صلاحی



۹۴/۰۵/۰۷

نظرات  (۴)

دوستدارم به خودم برگردم ...
چقدر جذاب و باحال مینویسی. آدم حظ میکنه ایول
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰ سیـن بـانو ...
جالب بود ..
روان و زیبا ... من میپسندم! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">