یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

بازی تموم شد...

 

کنار تو بودم ولی قلب تو

یه جایی بجز عشق من بند بود

جوابت به خوبیم تحقیر بود

جوابم به تحقیر، لبخند بود

 

به هر در زدی که فراموش شی

که حسّ خیانت عذابت نده

نبخشیدمت تا دلم سخت شه

تا باور کنه ساده بودن بده

 

تا فهمیدی قلبم گرفتار شد

خودت رفتی تا عشقُ ساکت کنی

ازم رد شدی، با دلم بد شدی

حالا اومدی چی رو ثابت کنی؟

 

برو تا ببینی که تنها منم

که راحت شدم خام حرفای تو

سراغم نیا دیگه این روزها

تو قلبم یکی اومده جای تو

 

یکی غیر تو هم مسیرم شده

وجودش شده حسّ آرامشم

کسی که همه خنده هاش از منه

کسی که به عشقش نفس می کشم

 

میخوام بهتر از تو بشم عاشقش

بمونم به پاش عمریو مثل مرد

حالا که یکی دیگه سهمم شده

تمومش کن این بازی و برنگرد...

 

ترانه سرا: آریا صلاحی

 

نظرات  (۱)

احسنت ابراهیم جان پیشرفت روزافزونت واقعا همه مارو خوشحال میکنه. به امید موفقیتهای بیشتر و بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">