یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

خانه




خوبست که خانه هست با خاطره هاش

خوبست که بوی کاه گل می آید

از کلّ زمین، صدای خنجر از پشت

از خانه هنوز بوی دل می آید


خوبست که می توان کنار مادر

از هول و هیاهوی جهان، فارغ بود

هرجور زمان تو را بیازارد، باز

در خانه هنوز می توان عاشق بود...


آریا صلاحی


ادامه مطلب








خراسان رضوی/ فخرآباد/ خانه ی پدری/ شهریور 94



۹۴/۰۶/۲۱

نظرات  (۴)

واقعن از ته دل لاااااااایک 
خیلی خیلی به دلم نشست
هر وقت کلافه هستم میام به این صفحه سر میزنم این شعر رو چندبار میخونم ، آرامش میده بهم

افسوس که خانه ی کودکی های من الان دیگه وجود خارجی نداره ولی خی همین عکس های شما آرامش میده بهم

ممنون



هر وقت کلافه هستم میام به این صفحه سر میزنم و  این متن رو چندبار میخونم ، آرامش میده بهم

افسوس که خانه ی کودکی های من الان دیگه وجود خارجی نداره ولی خب همین عکس های شما آرامش میده بهم

ممنون



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">