یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

مسخ


کاور دکلمه مسخ



اینجا، اتاق روح خودآزار ماجراست...

مسخ

شعر: آریا صلاحی

دکلمه: مهرداد وکیلی


لینک دریافت دکلمه


www.aria-salahi.ir/declamatory



نظرات  (۴)

شغر عالیه ولی دکلمه حتی با ارفاق هم خوب نیست.
دکلمه کننده اصلا به کار حس نمیده.
من همین متنو با صدای اقای علیرضا اذر تصور کردم دیدم به! عجب محشری میشه :)
اما بی شوخی به فرد دیگری بسپر این کار رو. کارها اضلا خوب از آب در نمیان.

چطوره خود نویسنده بخونه؟

ای بابا من چه قدر دیر رسیدم:-(
اجازه انتشار لینک با ذکر منبع لطفن؟
پاسخ:
خواهش میکنم
محبت می کنید...
از صخره به سرکار خانوم ح

طبعن استاد اذر خیلی بهتر از هر کسی میخونن! مهرداد وکیلی خوب است اما من نیز تا حدی موافقم حرف های اریا رو میشه خیلی زیباتر خوند و البته البته اینم بگم شاید به این دلیله که من با استایل و صدای اقای وکیلی حس نمیگیرم 
در هر حال خود شاعر بهتر میدونه چه کسی حس و حال شعرشو درست ادا میکنه و تشخیص اریا برای ما محترمه

افزون بر همه اینها مسخ واقعا من یکی رو مسخ کرد خیلی خوب بود خیلی .... 

±مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">