یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

سزار



 غزل سزار آریا صلاحی

 


سرگذشتم بعدِ تو تکراری و یکدست بود

یک طرف بیراه بود و یک طرف بن بست بود

 

بارها از این و آن یاری طلب کردم ولی

اوّلین و آخرین پاسخ به حرفم «شصت» بود

 

چون سزار روم، خیلی دیر فهمیدم که آوخ...

دوستم در قتل من با دشمنان همدست بود

 

بی تو در جا میزنم در آنچه هستم تا کنون

بی تو من جا میزنم از آنچه می بایست بود

 

دوش دردم را به مسجد بردم امّا قفل بود

طفلکی شیخ محل، آن ساعت شب، مست بود

 

بعد ازین ای «مرگ» لَختی هم تو با ما یار باش

زندگی در بهترین تفسیر ممکن، «پست» بود

 

آریاصلاحی

7/دی/1394



نظرات  (۴)

زندگی در بهترین تفسیر ممکن... پست بود!
خوشم اومد
حتی اگر سیاه اما در دنیایش همه چیز "یک رنگ است"
کاش من سایه ام بودم 
افزون بر اینکه الاغی با کت تقریبا صورتی معرکه اس:-)
همپای من در عالمت داری
هم دست انهایی و با من نه
خواهش نخواهم کرد برگردی
دستم به سیلی هست و دامن نه
هم دست در کار خدا بردم 
هم پای رفتن ساختم در خود
از کودکی هایی که کشتی شان
 یک مرد ساختم در خود
دیگر برای عاشقت بودن 
دنبال راه حل نمیگردم
چرخم برایم خوب میچرخد 
با چشمکت مختل نمیگردم 
دیگر برای هیچ احساسی
 دیوانگی از سر نمیگیرم
یک شعله ی مدفون خاکستر 
میسوزم اما سر نمیگیرم
هر جا که هستی باش بعد از این
با هر که هستی باش بعد از من 
اخر یقین دارم که خواهد ماند
در تو فقط ای کاش بعد از من

من پخته ی این ماجراهایم
 هم سوختم هم زندگی کردم
ای روح هر راهی به تو منجر 
دیگر به سویت برنمیگردم
طغیان احساسات من در تو
روزی که جریان داشت جریان داشت
 دیگر برای معجزه دیر است
 روزی که ایمان داشت ایمان داشت 
تنهایبم را با خودم تنها 
در سوگ عشقم جشن میگیرم ...

خسه شدم :-D نسبت به سرعت تایپم تند میخوند

عاغا یک سوال خود انحراف را برای دانلود نگذاشتید یا از دست ما در رفته است؟
پاسخ:
:)

چرا، انحراف هم در بخش مربوط به دکلمه ها موجوده
بازم معرکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">