یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

شآن



شعر آریا صلاحی



در شأن تو یک آیه به من وحی شد امروز

با عشق به من بوسه دهی، سخت حلال است...


آریا صلاحی



نظرات  (۷)

محشر بود  پسر
 
باریکلا
زیبا و البته بسیار رمانتیک
حرف نداشت.
:-)لایک
من میتونم یه سوال بپرسم راجب داستان بهشت شیطان؟
پاسخ:
بفرمایید
اول از گاز زدن سیب و این حرف ها نوشتید من حس کردم داستان از زبان حضرت ادم هستش اما اخرش یکم گیج شدم کافیست اعتراف کنی شیطان همه انچه به ان دل بسته بودی به بندگی گرفت، یه لحظه حس اینکه از زبان شیطانه بهم دست داد {اگر دخل و تصرفی در اصل جمله شد چون از حفظ نوشتم شما ببخشد}دقیقا الان گیجم ممکنه یکم راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
داستان، یک مونولوک از زبان ابلیس خطاب به خداوند هست

سپاس از توجهتون/
متشکرررررررررررررررررررررررررررررم
پاسخ:
خواهش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">