یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

نیمه گمشده

 

 

من از آن روز شدم نیمه ی هر ناکس که

نیمه ی گمشده ام نزد کسی پیدا شد...

 

آریا/

۹۳/۱۱/۰۶

نظرات  (۲)

تنهایی
هربار تکه ای از مرا
زنده زنده
برای کودکانش میبرد
دندانی را
در کتف چپم حس می کنم
دردی را
که مثل علف های باغچه
در من پخش می شود
ترس
دو دستش را
به پنجره ی اتاقم گذاشته بودو
مرا نگاه می کرد
مورمورم می شود
وقتی می ترسم از تنهایی
مرگ هم
رفته تا سر کوچه سیگار بخرد

تنهایی کوچکی
زیر تخت
دارد لب هایم را می خوردو
بزرگ می شود
یک دستم پشت مبل
دست دیگرم
پشت یخچال دارد خورده می شود
مرگ که برگردد
چگونه سیگار بکشیم
خیلی خوشم اومد. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">