یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

هوس


هوس آریا صلاحی


هوس

شعر: آریا صلاحی

دکلمه: محدثه شیرین


دریافت دکلمه


 متن شعر



 

 

من را به طوافِ پیکر خود

من را به دو بوسه شادتر کن

پای تو بهشت دادم از دست

یک بار به خاطرم خطر کن

 

یک بار تو سیب را بچین و...

بگذار خدا تو را نبخشد

در نامه ی اعمال خطایم

نام تو هنوز می درخشد

 

آنقدر بدی که عشق را هم

درس عدد و حساب دادی

بگذار کمی تو را ببینم

یک عمر مرا عذاب دادی

 

در منطقِ من، حساب یعنی

هر بوسه که کرد از تو آدم

تقصیر خود خداست شاید

غیر تنِ تو نداد یادم

 

بیرون شو ازین حجاب ای ماه

سیراب کنی تب و عطش را

بگذار خدا خودش ببیند

زیبائی خلقت خودش را

 

کافیست تمام عمر، اینطور

مقهور شدن به کام دنیا

بگذار یکی شویم در هم

ای پاک ترین حرامِ دنیا

 

سخت است بدون عشق و احساس

در درّه ی بی عبور، مُردن

از خواهش خود هراس دارم؛

آغوش تو را به گور بردن

 

جاری شو شبیه رود در من

این پیکر بی رمق، دمشق است

هر بیت پُر از هوا شد امّا...

پیش تو هوس، شبیه عشق است



 

#هوس

#آریا_صلاحی

5/5/95



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">