یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

یک استکان آرامش


 



رفتم از این خونه، دنیا رو سرم آوار شد

جنگ سوّم تـو جهان ذهن من بیداد کرد

باز هم زندونی افکار بی مورد شدم

این اسیرُ باید از ذهنیَتش آزاد کرد

 

من به این دنیای خودکامه یکم بدبین شدم

که بهم دستور میده تا منم «باشه» بگم

ظاهراً هرچی سر جاشه، ولی معلوم نیست

آخرش آشوب ها این نظمُ می پاشه به هم

 

زندگی شعراشو «نو» کرده که من سردرگُمم

مثل «نیما» خارج از وزنه، ولی تـو قافیه

چاییو دم کن، یکم دنیامُ تسکینش بده

واسه ی آرامشم یک استکانم کافیه

 

کافیه، هرچی، به هر کی، هرکجا، رو میزدم

هر مسیری جز تو رفتم، آخرش دیوار شد

از دلیل مبهم برگشتنم چیزی نپرس

رفتم از این خونه، دنیا رو سرم آوار شد

 

دل به دریایی زدم که عشقمو از من گرفت

خاطراتم طعمه شد، تسلیم امواجش شدم

من یه عُمره دورم از عطر خوش آرامشت

چاییو دم کن که خیلی وقته محتاجش شدم...



آریا صلاحی



۹۴/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">