یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

وبلاگ شخصی آریا صلاحی

یک عنکبوت مُرده

حاصل تنهائی ام از جمع ها بیرون شده
عنکبوتی مُرده ام در تار خود مدفون شده
دل به چوپان بسته و خون خودم را خورده ام
آبروی گرگ های گله ام را برده ام
____________________

www.aria-salahi.ir
instagram/aria.salahi





پیام های کوتاه
  • ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۰:۳۸
    نذر
  • ۵ ارديبهشت ۹۴ , ۱۳:۴۹
    گاو
  • ۲۰ فروردين ۹۴ , ۲۰:۱۶
    هلن
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها
شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

غارتگر


 غزل غارتگری آریا صلاحی

 

«گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه»

کاش قلباً مال من بودی و با اجبار، نه

 

گرچه می خواهم تو را، امّا غرورم جای خود

خار خواهم شد به پایت نازنینم، خوار نه!

 

از تو من خون جگرها خورده ام، رامم مکن

اینکه خونش داده ای، می میرد امّا، هار نه

 

گرچه در غارتگری از هندِ جانم، نادری

باج خواهم داد هرکس را ولی «افشار» نه

 

ناخداوندانه من را می فرستی سمت مرگ

وحی خواهد شد به من از قبر خود، از غار نه

 

کافرانه سیصد و یک بار دورم می زنی

قبله گاه مومنان خواهم شد و... کفّار نه

 

من به «در» گفتم که شاید بشنود «دیوار» هم

در شنید و عاشقم شد سال ها... دیوار نه

 

بی تو بی انگیزه، دست از هرچه بودم شسته ام

اشک هست و مَشک هست و رَشک هست و «کار» نه

 

دوستان و دشمنانم هر دو نیشم می زنند

اژدها پرورده ام در آستینم، مار نه

 

زجر دادی پیش ازین و می دهی و باز هم...

می شوم «دلسرد»، از این رابطه، بیزار نه

 

تا خدایی می کنی، صد معجزه خواهم سرود

هُرم آغوش تو توحیدست، عذاب النّار نه!

 

آریا و...  عاشقانِ پیش ازین و بعد از او

سخت می میرند وقتی «عشق» باشد، «یار» نه...


 


«آریا صلاحی»

بهمن ماه نود و چهار



 

 

 

 

 

نظرات  (۶)

چه عجب !!
یک شعر زیبا و پر محتوا دیدیم تو بیان
عادت کرده بودم به لایک زدن زیر هر جفنگی :|
بابا این دیگه بی نظیر بود .... احسنت
بیت اول تضمینه ؟ شاعرشون کی هستن ؟
پاسخ:
بله، مصراع اوّل تضمین است از خانم پریناز جهانگیر عصر

میگم من برم کلا نیام چی؟ یه مدت نبودم! این خیلی محشررررررررررررررررررررررررررررررررر بود بدونم نبودم سبب ترقی میشه میرم پشت سرمم نگاه نمیکنم :-D واللللللللله
پاسخ:
:)

اختیار دارید....
تو سینت یه قلب سنگ با من داره سر جنگ
فاصله ی بینمونم دل منو کرده تنگ
روزایی که گذشته دیگه ازت گذشته
تاثیر گذاشته ولی روی همه سرگذشتت
حالا دیگه بین ما فاصله تا ناکجا
عابرا تو کوچه ها اونا کجا و ما کجا
تو چشمام عکس جاده 
رو به حسرت پیاده
گذشتم و گذشتی از گذشته خیلی ساده

تمومش میکنی یا تمومش میکنم 
دستم رو ماشه رو مغز حرومش میکنم
خط میکشم رو هر چی دلیل با تو بودنه
تمومش میکنی یا حرومش میکنم و
دستم رو ماشه رو مغز تمومش میکنم 
و میمیرم و این مرگم تقاص باتو بودنه

تو سینت یه قلب سنگ با من داره سر جنگ...
نیما جعفری

با دوستان موافقم. واقعا محشره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">